FAQ
Zarejestruj się
- Jesteś pracownikiem mikro, małej lub średniej firmy?
- Prowadzisz firmę lub pełnisz funkcję kierowniczą w zakresie rozwoju kadr?

eSkills - całkowicie darmowy, inteligentny system zarządzania kompetencjami informatycznymi

  1. Kim są odbiorcy?

    Odbiorcy produktu PARP HR e-Skills Manager będą korzystać (również zgodnie z systemem nazewnictwa beneficjentów systemu realizacji projektów innowacyjnych w PO KL), tj. kadry pracownicze krajowych MŚP (w tym również ww. użytkownicy narzędzia, tj. kadry kierownicze/zarządzające i pracownicy działów HR, których kompetencje ICT mogą być włączone w zakres zarządzania wspomaganego narzędziem.

  2. Kim są użytkownicy?

    Użytkownicy będą obsługiwać PARP HR e-Skills Manager (zgodnie z systemem nazewnictwa beneficjentów systemu realizacji projektów innowacyjnych w PO KL), tj. pracownicy działów HR i kadra zarządzająca, w tym menadżerowie, kierownicy, dyrektorzy, członkowie zarządów i właściciele krajowych MŚP.

  3. Czy mogę korzystać z aplikacji na smartphonie/tablecie/urządzeniu mobilnym?

    Tak, możliwe jest korzystanie z PARP HR e-Skills Manager na urządzeniach mobilnych bezpośrednio z poziomu przeglądarki internetowej lub też za pomocą dedykowanych aplikacji na tego typu platformy. Wciąż jednak wymagane jest połączenie z Internetem.

  4. Czy do korzystania z aplikacji konieczny jest dostęp do internetu?

    Tak, PARP HR e-Skills Manager jest aplikacją internetową. Bez dostępu do Internetu nie można korzystać z tego narzędzia.

  5. Czy istnieje konieczność instalowania aplikacji PARP HR e-Skills Manager?

    Nie ma takiej konieczności, PARP HR e-Skills Manager jest aplikacją internetową, co oznacza, że dostęp do narzędzia uzyskuje się poprzez stronę internetową bezpośrednio z poziomu przeglądarki internetowej. Można jednak instalować stosowne aplikacje na platformy mobillne (smartphony, tablety).

Zarejestruj się już dziś i skorzystaj z innowacyjnego narzędzia, dzięki któremu łatwiej rozwiniesz swoje kompetencje.